TÄVLING

Goddag! Nu har vi haft bloggen i cirka två månader och vi har bestämt oss för att ha våran första tävling!
*man hör ett jublande genom publiken*. För att vara med och tävla så måste du ha en blogg, instagram eller facebook!

För att vara med i tävlingen så ska du göra följande:
  1. Skriva ett inlägg på din blogg, instagram eller facebook om tävlingen samt länka oss i inlägget.

  2. Kommentera detta inlägg och skriv typ: 'Jag är med'. Skriv en länk till din blogg så vi kan kontrollera att du har skrivit ett inlägg. 

3. Hoppas på det bästa och vänta tills det avgörs.

Men vad är priset då?

En awesome goodiebag fylld med diverse prylar. 
Vi kommer fylla den med massa trevliga saker. 

Hur vinner man det där trevliga priset då?
Jo, vi kommer välja en slumpmässigt. 

TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 1A APRIL! 


Lycka till från oss på travellers!

Kommentarer:

1 Hannah:

skriven

Är med men länkar i morgon som jag redan sagt till Linna ;)

Svar: Japp, lycka till! <3
Ebba och Linnea

2 Kanya ❤:

skriven

Jag är med, länkar direkt!! ;D

Svar: Åh vad trevligt! Lycka till! :)
Ebba och Linnea

3 Kanya ❤:

skriven

Om ni inte har sett länken än, så det det för jag var tvungen att redigera bilden jag skulle ha med!

4 Almis!!!:

skriven

Jag är meeee!!!!

Svar: Lycka till! :P
Ebba och Linnea

5 Cecilia:

skriven

Jag är meed!!!

Svar: Trevligt! :) Lycka till!
Ebba och Linnea

6 therese:

skriven

Jag är med! :D
Här är inlägget: http://theresefotar.blogg.se/2013/march/jag-tavlar-gor-det-du-ocksa.html#comment

Svar: Vad kul! Lycka till! :)
Ebba och Linnea

7 Sofia Persson!<3:

skriven

Vill jättegärna vara med!<3

Svar: Vad roligt! :) Lycka till!
Ebba och Linnea

8 Elinor:

skriven

räkna med mig jag ska vinna den här tävlingen! :D

Svar: Goodie! Lycka till;)
Ebba och Linnea

9 Olympia:

skriven

Jag är meed som jag sa till Ebba idag! :D <3

Svar: Bra! Lycka till! :P
Ebba och Linnea

10 Esteeeeeer:

skriven

Ladda upp en på IG :D ✌

Svar: Såg det:) Lycka till!
Ebba och Linnea

11 Emma:

skriven

Hola amigas jag är som ni redan vet med och jag har delat tävlingen på min blogg nu, men som ni oxå vet så är jag lite lat ibland så ni får gå in och titta själva om inte Linnea redan har tittat!

Grattis på födelsedagen Ebba!
Puss och Kram haha från duvet vem! :D <3

Svar: HAHA Åhh jag vet vem du e;) Lycka till!
Ebba och Linnea

12 Anonym tjej som vill veta vem som vann!:

skriven

Hallå, ja vill veta vem som vann tävlingen :)

Svar: Hej Anonym tjej som vill veta...
Vi Har lagt ut ett inlägg där det står. Du kan hitta det här http://travellers.blogg.se/2013/april/vinnare.html

Ebba och Linnea

Kommentera här: